Award_CMA.jpg

The Meridian grote winnaar Grand Prix Content Marketing

In ‘communicatieland’ is het een ongeschreven wet: praat vooral niet zélf, maar laat anderen over je praten en vertellen dat ze je werk waarderen. Precies dat gebeurde er op dinsdag 26 november tijdens de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing in Amsterdam. Met 6 nominaties, 4 bekroningen en een bronzen award (B2B langetermijn-contentstrategie) was ons contentplatform The Meridian dat we samen met Zandbeek ontwikkelden, talk of the town tijdens de Grand Prix Content Marketing.

In de smaak

Er zijn heel veel bedrijven en organisaties die niet bekend zijn met location intelligence, maar er wel heel veel profijt van kunnen hebben. In The Meridian laten we op onderscheidende manier de kracht en oneindige toepassing van ‘locatie intelligence’ zien . Naast de groeiende aandacht en waardering van de doelgroep, viel het interactieve contentplatform ook in de smaak bij de professionals uit het communicatie- en marketingvak.

Mooie opsteker

De vakjury van de Grand Prix Content Marketing roemde onder andere de ‘journalistieke uitstraling en insteek als opmaat naar de corporate website’. Maar ook ‘de slim getargete distributie, waarmee The Meridian een substantieel bereik realiseert.’ Een mooie opsteker voor ons contentplatform dat we samen met Zandbeek maken. Houd themeridian.nl in de gaten voor issue 3: ‘The Energy Issue’.

Grand Prix Content Marketing 2

© BBP Media / Dwain Olsem