Werken Bij Geodan Header Javaplein
Service manager

Service manager

Word jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten van onze mooie producten en vind je het leuk om hen te helpen? Dan is de rol van ‘Service Manager’ iets voor jou.

Wat ga je doen?

Wij maken met onze klanten goede afspraken over de kwaliteit van onze GeoICT-dienstverlening en dat leggen we vast in Service Level Agreements (SLA’s). Jij zorgt ervoor dat we een passende SLA overeenkomen met de klant zodat iedereen weet welke afspraken gelden. Bij correctief en adaptief onderhoud coördineer je het wijzigingsproces. Je stelt rapportages op en bespreekt die met de klant. 

Omdat je regelmatig contact hebt met je klanten, weet je wat hun wensen zijn. Je weet die op de juiste manier binnen onze organisatie te beleggen. Je spreekt de taal van de klant en die van onze Product Owners en ontwikkelaars en bent daarom niet bang voor technische termen. Je hebt bij voorkeur ook enige ervaring met configureerbare software.

Je opereert vanuit een enthousiast en ervaren Servicedesk Team dat eerste- en tweedelijns support biedt. Je draait mee met de tweedelijns helpdesk-poule van collega’s die de wat meer uitdagende vragen opvolgen. Je hebt basiskennis van onze oplossingen en je hebt meer uitgebreide kennis van de specifieke producten die jouw klanten gebruiken. Daarnaast vang je signalen op vanuit de klant die interessant kunnen zijn voor onze Business-collega’s vanuit het oogpunt van ‘up-selling’.

Je bent het uithangbord van onze organisatie. Je bent enthousiast en je vindt het leuk als je klanten tevreden zijn en als ze volgens de gemaakte afspraken geholpen worden. Je stemt af met een ervaren Teamlead van de Servicedesk waarmee je altijd kan sparren en overleggen. Er is veel ruimte voor jouw ideeën en inbreng en zijn er volop groeimogelijkheden.

Wat bieden wij?

  • Je bent onderdeel van een enthousiast en gedreven team
  • Je krijgt tijd en budget voor opleiding en je kan gebruik maken van onze Academy
  • Flexibiliteit wat betreft werkuren en werklocatie
  • Mogelijkheid voor een fulltime of parttime dienstverband
  • Laptop
  • 27 vakantiedagen
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals reiskostenvergoeding, pensioen, opleidingsbudget)

Herken jij jezelf hierin?

  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring als Service Manager
  • Je werkt en denkt op HBO- of WO-niveau.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je neemt initiatief
  • Je weet hoe je moet omgaan met lastige vragen en/of escalaties
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels

Over Geodan

Al ruim 35 jaar benutten we de verbindende kracht van locatie om complexe vraagstukken te vertalen naar innovatieve, impactvolle oplossingen. PostNL, ABN AMRO, Rainforest Alliance, Waterschappen, Rijkswaterstaat, ProRail en een breed scala aan andere organisaties in de publieke sector zijn onze klanten.

Geodan is onderdeel van de LOCATIQS Group. Een krachtige combinatie van bedrijven, bestaande uit Geodan en GOconnectIT. Met kantoren in Nieuwegein, Amsterdam, Den Bosch en Almelo en bijna 250 medewerkers zijn we een toonaangevende groep in het domein van location intelligence, in binnen- en buitenland!

Meer informatie

Neem voor aanvullende informatie contact op met Elmer Cladder via telefoonnummer 020 - 571 13 11. Je kan je schriftelijke motivatie met curriculum vitae mailen naar: werkenbij@geodan.nl, onder vermelding van ‘sollicitatie Servicemanager’.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

LOCATIES

Geodan heeft twee vestigingen in Nederland

Eén vestiging in Amsterdam en één in 's-Hertogenbosch. Het algemene post- en bezoekadres is President Kennedylaan 1, 1079 MB Amsterdam.

Jouw bezoek aan Geodan in coronatijd

Routebeschrijving OV

GPS Lat/Lon:Geodan ‘s-Hertogenbosch
51º
51.69174 5.299683
GPS Lat/Lon:Geodan Amsterdam
52º
52.342346 4.91305

Geodan ‘s-Hertogenbosch
Buitenhaven 27-A
5211 TP ‘s-Hertogenbosch
 +31 (0)73 – 6925 151

ROUTEBESCHRIJVING

Geodan Amsterdam
President Kennedylaan 1
1079 MB Amsterdam
 +31 (0)20 – 5711 311

ROUTEBESCHRIJVING